ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

ΕΚΛΕΚΤΙΚΗ ή ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΛΑΛΙΑ !

Ο όρος «εκλεκτική» ή «επιλεκτική» αλαλία αναφέρεται σε απουσία λόγου που παρουσιάζει το παιδί σε επιλεγμένα περιβάλλοντα και καταστάσεις, ενώ κανονικά δεν παρουσιάζει καμία...

Περισσότερα

F.A.Q.

Δείτε τις απαντήσεις από τη Δρ. Γκόλτσιου, από τις πιο συχνές ερωτήσεις που έχετε για τα παιδιά σας.

Περισσότερα

τα νέα της Δρ. Γκόλτσιου

Ευρωπαική Ακαδημία Επιστημόνων εξειδικευμένων σε παιδιά με αναπηρία

22.08.2019 - 07:53

Η Δρ Γκόλτσιου είναι πλέον μέλος της EACD European Academy of Childhood Disability

περισσότερα

Πανευρωπαικό Συνέδριο Academy of Childhood Disability

28.05.2019 - 15:39

Η δρ Γκόλτσιου συμμετείχε στις εργασίες του συνεδρίου European Academy of Childhood Disabilty (EACD) που διεξήχθη στο Παρίσι...

περισσότερα

Όλα τα νέα

Νέα

ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΔΡ ΓΚΟΛΤΣΙΟΥ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΑΙΔΩΝ ΜΗΤΕΡΑ

30.09.2011


Η Δρ Γκόλτσιου πραγματοποίησε ομιλία στο Kρανιοπροσωπικό Kέντρο του Νοσοκομείου Παίδων ΜΗΤΕΡΑ, στις 5.9.2011, με θέμα: Αναπτυξιακά προβλήματα παιδιών με κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες

Στη διάλεξη της Δρ Γκόλτσιου παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα νεότερα βιβλιογραφικά δεδομένα σχετικά με τα αναπτυξιακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες και τονίστηκαν τα παρακάτω:

Οι αναπτυξιακές διαταραχές σε παιδιά με κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες οφείλονται τόσο σε κοινούς παθογενετικούς-μοριακούς μηχανισμούς, όσο και σε αυτές καθαυτές τις διαταραχές που προκαλούνται σε όραση-οπτική αντίληψη, ακοή-ακουστική αντίληψη, λεπτή και αδρή κίνηση, κοινωνική επαφή και αυτοεξυπηρέτηση αλλά και στην έλλειψη αυτονομίας από την πλευρά των γονέων που βιώνουν δικά τους σοβαρά προβλήματα πένθους και κατάθλιψης

Αρκετές από τις δυσκολίες δεν είναι εμφανείς στην πρώιμη παιδική ηλικία (διαταραχές αυτιστικού τύπου, ΔΕΠΥ, μαθησιακές δυσκολίες, ψυχιατρικές παθήσεις κτλ.)

Διαπιστώνονται διαφορές στα αναπτυξιακά και νοητικά προφίλ ακόμη και σε παιδιά με τη διάγνωση του ίδιου συνδρόμου.

Στο μέλλον, απαιτούνται περισσότερες έρευνες με μεγαλύτερα δείγματα, πολυκεντρικές μελέτες, με έγκυρα διαγνωστικά και όχι απλώς ανιχνευτικά αναπτυξιακά τεστ, επέκταση στην προσχολική και σχολική ηλικία και έλεγχος στρες περιβάλλοντος.

Τονίστηκε τέλος πως ο ρόλος του αναπτυξιολόγου στη διεπιστημονική ομάδα προσέγγισης των παιδιών αυτών είναι σημαντικός, τόσο ως μέτρο παρακολούθησης του χειρουργικού αποτελέσματος όσο και ως μέσο συντονισμού των λοιπών ομάδων παρέμβασης.

επόμενο προηγούμενο Όλα τα άρθρα

Δρ. ΚΩNΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΚΟΛΤΣΙΟΥ | © 2019 Web Design & Development by Generation Y